RSS

DX2 – także w postaci szamponu – czy to działa?

Posted on

Trudno powiedzieć na ile DX2 jest skuteczny. Jednym może pomóc a innym nie. DX2 to szampon wzmacniający dla mężczyzn, do włosów skłonnych do wypadania. Kasa na ten produkt pochodziła z Funduszu Europejskiego dla rozwoju regionu łódzkiego. Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o.o. realizuje projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa.

Szampon DX2 kupisz w aptece internetowej.

A wracając do problemu. Skład

DX2 szampon

DX2 szampon

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerine, Silicone Quaternium-16/Undeceth-11/Butyloctanol/Undeceth-5, Butylene Glycol/Glycine Soja Germ Extract/Triticum Vulgare Germ Extract, PEG-4 Rapeseedamide, Sodium Chloride, PEG-120 Methyl Glucose Trioleate/ Propylene Glycol, Benzyl Alcohol/Methylchloroisothiazolinone/Mathylisothiazolinone, Parfum, Citric Acid.

Działanie Szampon DX2:

  • chroni włosy przed nadmiernym wypadaniem,
  • wzmacnia osłabione i cienkie włosy,
  • sprawia, że włosy stają się grubsze, zdrowsze i bardziej lśniące.
  • Ładne włosy to ważna rzecz. Od niepamiętnych czasów powtarzają nam, że włosy powinno się na koniec mycia płukać zimną wodą. Tak więc miłośniczki gorąca trzęsą się i zaciskają zęby, bo chcą mieć błyszczącą czuprynę. Tina Cassidy fryzjerka gwiazd (w tym Liv Tyler) twierdzi jednak, że jest na to prostszy i łatwiejszy sposób. Najgroźniejsze dla nich są agresywne zabiegi upiększające: nieumiejętne farbowanie i robienie trwałej. Na powierzchni włosów tworzą się wtedy liczne mikroskopijne ubytki, które czynią je matowymi. Włosy po koloryzacji mogą jednak pięknie błyszczeć. Trzeba tylko dobrać odpowiednie farby oraz kosmetyki pielęgnacyjne. Połysk włosom można szybko nadać przy pomocy naturalnych sposobów, kosmetyków oraz zabiegów u fryzjera. Ponieważ prawie każdy salon proponuje różne zabiegi wygładzające i regenerujące, w tym artykule skupimy się głównie na naturalnych metodach przywrócenia włosom blasku oraz pielęgnacji przy pomocy odpowiednich kosmetyków. Farby, szczególnie trwałe – z amoniakiem i utleniaczem – zmieniają strukturę włosów i uszkadzają ich łuski. A mimo to potrafią nadać im połysk. We włosach naturalnych pigment rozłożony jest nierównomiernie, dlatego widzimy mieszankę odcieni. Im lepsza farba, tym równiej pokrywa włosy jednolitym kolorem. Wtedy z większą siłą odbijają one światło, co sprawia, że błyszczą. Niektóre farby, np. Brillance – Schwarzkopf, zawierają skoncentrowane pigmenty, które łatwiej wnikają w strukturę włosa. Wzbogacone ponadto składnikami pielęgnacyjnymi, naprawiają ich uszkodzenia już w trakcie farbowania. Dlatego włosy nabierają połysku. Producenci kosmetyków do włosów opracowali specjalne formuły szamponów i odżywek, które dzięki zawartości silikonów, jedwabiu lub innych składników, które okrywając włos tworzą na nim cieniutką warstewkę. Takie oklejone włosy tworzą gładką powierzchnię, od której może się odbijać światło. Zazwyczaj jednak sam szampon i odżywka nie wystarczą. Konieczne są wtedy kosmetyki do stylizacji. Są to w głównej mierze spraye nabłyszczające. Czasem właściwości nabłyszczające mają także lakiery czy balsamy wygładzające. Balsamy polecam szczególnie osobom o włosach suchych. Spraye lepiej sprawdzą się przy włosach cienkich i przetłuszczających się.

    Informacje o tabletki

    www.AptekaOTC.pl to adres apteki internetowej polecanej wszystkim odwiedzającym ten blog. Dostępne są tam tabletki, syrop, pigułki i inne leki w dobrej cenie. A także forum i opinie. Zajrzyj apteka internetowa

    »

    1. No i wreszcie jakiś ciekawy art na ten temat. Wiele się z niego dowiedziałam i wypada mi podziękować teraz autorowi.

      Odpowiedz
      • jesteś upośledzony? Ten artykuł to totalne dno jakich mało widziałem. Tekst totalnie z czapy nijak mający się do wypadania włosów u facetów! a tym samym do samego produktu który jest omawiany!!!

        Odpowiedz
    2. bardzo dziękuję ten artykuł dużo mi pomógł

      Odpowiedz
      • Zniesmaczony

        W czym niby pomógł, chyba tylko spółce co wypuściła ten nieskuteczny szampon na rynek za euro kasę :P 2 miesiące tego używałem razem tabletkami i jeszcze mi się pogorszyło a na pewno w niczym nie pomogło :P

        No proszę to nie artykuł tylko reklama, gdyby nie to, że napisali przeciwko wypadaniu włosów to mało kto by to kupił !!! Żerują na desperatach, nie ma tam nawet niczego co miałoby wpływ na DHT.

        Odpowiedz
        • Jeśli chodzi o DHT to polecam procerin. Tabletki plus pianka do włosów. Już po miesiącu widać poprawę. Włosy nie wypadają i rosną nowe.

    3. z góry dziękuję ten artykuł dużo mi pomógł

      Odpowiedz
    4. Super blog bardzo mi się podoba, masz facet talent do wynajdywania tematów.

      Odpowiedz
    5. co za bzdurny artykuł i komentarze, weź się człowieku za uczciwą prace a nie za oszustwa internetowe

      Odpowiedz
    6. czy szampon dx2 moga stosowac rowniez kobiety?

      Odpowiedz
      • Jestem dziewczyną i używam tego szamponu, zanim go kupiłam spytałam w aptece czy mogę go używać.. Pytałam też dermatologa, i tu i tu powiedzieli mi że mogę myć nim włosy, w niczym to nie przeszkadza bo nie ma w nim żadnego składu tylko dla mężczyzn. A to że jest tylko dla mężczyzn to chwyt reklamowy.. Także śmiało Ci polecam bo widzę efekty. Włosy wypadały mi na potęgę, rano poduszka była czarna, a przy myciu garść włosów w ręku :(,, po tym szamponie jest lepiej, nie mówię że cudownie pomogło bo dopiero myłam 6 raz, ale efekty już są bo mniej wypadają. A w miejscu gdzie mi wypadły widać już meszek (”,) nowych włosów. Kupię sobie jeszcze belisse w tabletkach :):):) pozdrawiam :)

        Odpowiedz
        • Nie dajcie się nabrać tym informacjom...

          Zajebisty komentarz – co za zbieg okoliczności że producentem Belissy jest ten sam podmiot co DX2 – czy to komentarz oszustów? nie skąd to tylko firma farmaceutyczna… POLECAM WSZYSTKIM NAIWNYM OBYDWA PRODUKTY ! GRATULUJĘ POMYSŁU NA OSZUKIWANIE KLIENTÓW ;)

        • Meszek to Ty masz na cipce

        • Trochę kultury, trochę kultury…

    7. prosze o odpowiedz odnosnie stosowania szamponu przez kobiety – pilne

      Odpowiedz
    8. nie, nie mogą bo odpadają im piersi

      Odpowiedz
    9. sadzilam, ze otrzymam odpowiedz fachowca w tym zakresie a nie „prostaka” , ktory ma duzo czasu zamiast pracowac – dalej oczekuje na odpowiedz

      Odpowiedz
    10. S adzilam, ze otrzymam odpowiedz fachowca a nie „prostaka”,ktory nie pracuje i ma duzo wolnego czasu – wiem nawet kto to jest .Dalej oczekuję odpowiedzi od profesjonalistów.JESTEM POWAŻNYM CZŁOWIEKIEM

      Odpowiedz
    11. Odpowiedź: każdy może lecz radzę już o wiele lepszy szmpon Dermena-ten w przeciwieństwie do dx2 chociaż w małym stopniu blokuje dht i regeneruje komórki.

      Odpowiedz
    12. mi wypadają wlosy łonowe na pochwie.

      Odpowiedz
    13. mi dx2 pomaga po 5 myciach juz miałem lepsze włosy :) znaczy nei wypadaja mi tak jak wczesniej

      Odpowiedz
    14. Niestety ale cudowne efekty stosowania szamponu DX2 to ściema. Nabrałem się na ten chwyt marketingowy, niestety. Po miesiącu uzywania (na tyle wystarczyło) włosy zaczęły jeszcze bardziej wypadać. Stanowczo nie polecam. Nie polecam zakupu również tabletek DX2, ich skład jest podobny do innych np skrzypovita, z tym że te inne są tańsze

      Odpowiedz
    15. Na zdrowe piekne wlosy, wypadajace , lysienie itp moja mama przyslala mi z zagranicy fajny srodek ProHair. Moge smialo polecic. Jest tez szampon do tego. Wlosy staly sie faktycznie lepsze, zdrowsze, i przestaly mi wypadac. Moj brat ktory zaczal juz lysiec troche tez zaczal tego uzywac i efekty sa widoczne po 3 tygodniach. A juz myslelismy ze sobie nie poradzi z tym problemem, bo wiadomo ze u facetow lysienie jest pewniejsze niz pewne niestety.

      Odpowiedz
    16. Witam wszystkich!!!
      Chcę się wypowiedzieć na temat szamponu DX2 czytajac te wpisy jestem przerażony , stosuje ten szampon od początku miesiąca. Mam 30 lat i nie chce być łysy, w radiu usłyszałem reklame tego szamponu i pomyślałem że kupie go powędrowałem do apteki i zasiągłem opinii dowiedziałem się że ma dobrą opinie i kupiłem. Po pierwszym myciu zauwarzyłem że włosy lśnią jestem z niego zadowalony. Ale byłem u dermatolog i niezabroniła mi stosować tego szamponu zapisała mi leki na wypadanie włosów i stosuje czas pokarze za 3tyg co to będzie. Wszystkich zachęcam do wizyty u dermatologa on pomorze sa leki ktore pomoga jak niejet zapużno.

      Odpowiedz
      • za późno to chyba na naukę ortografii, aż żal to czytać

        Odpowiedz
      • Nie jestem z polski dla tego przepraszam z góry za bledy ort.
        Ten „lek” to napewno Finasterid (moze byc pod nazwa Propecia itd.) który u facetów bardzo czesto prowadzi do bardzo zmniejszonej libido i równiez moze spowodowac nawet po nie dlugim stosowaniu calkowita impotencje które sie uczymuje po za przestaniem uzywania tego „leku”. Blokowac DHT od srodka jest bardzo glupi pomysl jak sie poczyta na co DHT jest poczebny.

        Odpowiedz
    17. Panowie pomaga tylko to co zawiera finasteryd, mi bardzo pomugł, stosuję 3 lata a włosy są super, fakt że trzeba było się nakombinować by takie tabletki załatwić tanio ale warto było, zdesperowani czytajcie i szukajcie a znajdziecie !!!!!!!!!!

      Odpowiedz
    18. manbonybay

      Szampon dx2 stosuję ponad miesiąc, trzeba nakładać 2x podczas mycia włosów bo za pierwszym razem nie chce się pienić, włosy są suche lecz lśniące czy działa? różnicy nie dostrzegłem może za krótko stosuję. Grubości włosów bez zmian.
      Nie wiem co mam myśleć czy to nie rzeczywiście chwyt marketingowy mający na celu znalezienie desperatów…

      Kupię ten szampon jeszcze jeden raz i wtedy ocenię czy rzeczywiście włosów jest więcej.

      Wypowiadajcie się jak na was działa ten szampon.

      Odpowiedz
    19. Polecam szampon Alpecin C1! Widać spore rezultaty po kilkunastu dniach stosowania. Włosy są silniejsze, mniej wypadają. Śmiało polecam ;)

      Odpowiedz
    20. a co to za paskudna krypciocha! a tak na marginesie trzeba być niezłym cwaniakiem żeby wpaść na pomysł wyciągnięcia z kasy UE pieniędzy na szampon. PARANOJA

      Odpowiedz
    21. Umyłem szamponem dokładnie skórę głowy a potem dwa razy jaja..
      I powiem wam szok!
      Błyszczą się tak że moją kobietę bolą oczy :D

      Odpowiedz
    22. tak pomaga juz po 2 miesiacach stosowania jest poprawa tak gdzie wlosy sie przezedzaly juz nie ma takich przeswitów cudów nie ma ale warto zakupić włosy tak nie wypadają

      Odpowiedz
    23. Który składnik hamuje działanie testosteronu lub jego pochodnych? Żaden?

      Odpowiedz
    24. Ta cała chemia to wielka bujda. Mnie wypadał włosy i miałem taki łupież że jak go chciałem usunąć to wyglądało to jak skalp. Trochę pomógł Nizoral. Od roku stosuję mixturę którą sam robię. Smaruje tym dwa razy w tygodniu głowę i efet przeszedł najśmielsze oczekiwania. Po łupieżu ani śladu, skóra na głowie przestała boleć a w czasie mycia głowy czy czesania bardzo rzadko znajdę jakiś włosek który mi wypadł. Poza tym ja tym środkiem skrapiam drzewa owocowe , jarzyny i warzywa. W tym roku zniknęły wszelkie objawy grzybowych chorób drzew i roślin. Wszystko pieknie rośnie.

      Odpowiedz
    25. bzdura totalna! testosteron powoduje wypadanie włosów?!? jaki idiota wpadł na takie wnioski? każdy normalny człowiek będzie omijał to coś z daleka…

      Odpowiedz
    26. Przecież to zwykły artykuł napisany na tzw. „zapleczu” mającym za zadanie pozycjonować określoną stronę. Pisze się pełno głupich tekstów i umieszcza w nich linki do pozycjonowanej strony. W tym przypadku chodzi o aptekę internetową. Zastanówcie się czytając ten artykuł, przecież on nie ma sensu, odbiega od tematu i nie trzyma się kupy. A ja widzę długą listę wywodów nad artykułem. Daliście się złapać a machinę marketingu i pozycjonowania. Internet jest coraz częściej zaśmiecany przez takie blogi i takie artykuły mieszając nam w głowach. Przecież o szamponie napisano tylko pierwsze dwa akapity, reszta to bzdury!

      Odpowiedz
    27. jezeli ktos mowi ze jednym pomaga a innym nie to znaczy ze to g…o warte i nie pomaga!!!

      Odpowiedz
    28. Posluchajcie . Ten szampon jest dobry jezeli wlosy wypadaja bez zadnych zaburzen zdrowia. Mi tez nie momagal dopuki nie udalem sie do gabinetu prowadzonego przez dermatolozke z Francji . AFPV 226521955. Ona zajmuje sie problemem pigmentu tez we wlosach . Poniewaz mam siwiejace wlosy i do tego mi wypadaja udalem sie do niej . Zajela sie moja siwizna ale powiedziala ze przy okazji jak wyleczymy problem siwizny to wyleczy sie tez problem wypadania wlosow a przynajmniej bedzie zgodny z naturalnym wypadaniem bo pewnych spraw starzenia sie organizmu to nie ma mocnych zeby cofnac. Podobala mi sie jej szczerosc. Zatrzymany mam problem siwienia wlosow no i przestaly mi wypadac tak jak przed leczeniem. Mialem problem i to bardzo [owazny z…nadnerczamiiiiiii. Chlopy. Kto by to wiedzial co to nadnercza .? Naprawde dzieki tym siwym i wypadajacym wlosom uleczylem guz na nadnerczach . Tam w nich jest nasz testosteron.
      Teraz mi tez lekko wypadaja wlosy ale juz nie tak . No i teraz stosuje ten szampon. Teraz dziala. Jak usunieta jest choroba to szampon zatrzyma wypadanie . Ale choroby zaden szampon nie usunie. poimyslcie logicznie. Polecam dobry kontakt. Bourion Elizabeth 226521955 w Wawrszawie . Maja tez na pigment skory bardzo dobry srodek o nazwie Dermotan. Mialem takie ciemne i biale przebarwienia na calym ciele. Smaruje sie pendzelkiem lub zona mi robi sprejem . Nie widac nic chorobliwego. Nie cala stowka a lato mam calkiem znosne . Uwaga. Wydaje sie ze to samoopalacz bo trzyma sie dlugo ale samoopalacze dla skory z zaburzeniami pigmentu to zbrodnia number jeden . Ten nie wchodzi w reakcje chemiczna z nasza skora tak jak samoopalacz. czyli dodatkowo nie niszczy pigmentu naszego zdrowego. Cokolwiek was niszczy lepiej skonsultowac sie ze specjalista za nim wykupicie polowe szamponow z Rossmana. Tak jak wielu kolegow tutaj., mozna sie rozczarowac. Ale to nie wina ze szampon nie dziala bo naprawde dziala. Jezeli nie dziala to znaczy ze problem jest powazniejszy ze zdrowiem. Sprawdzilem na wlasnej skorze

      Odpowiedz
      • nie dajcie się ukrytym reklamom gabinetów

        co prawda ten wpis to krypto reklama co mi się bardzo nie podoba, jednak wpis sam w sobie zachęcił mnie abym dowiedział się czegoś o nadnerczu. Za to dziękuję a numer reklamowy wsadź sobie wiesz gdzie

        Odpowiedz
    29. mathilde-Zoe Szmidt

      Mnie tez sie wydaje ze poczatkowy temat to markieting. Ale to co pisze Roman jest prawda .Ja mam bielactwo rowniez we wlosach i wlasnie w AFPV sie lecze. Wlosy mam juz normalne i to wszedzie (dla dociekliwych ) Pozostala mi plama na wewnetrznej lewej kostce stopy. Ale tym juz sie nie przejmuje. Smaruje Derotanem co u nich nabywam i narazie sie nie przejmuje . A jak kiedys bede chciala tego tez sie pozbyc to wroce do nich i tej malej plamki tez sie pozbede .

      Odpowiedz
      • mathilde-Zoe Szmidt

        Matyldo
        Dzieki za informacje jakie podalas tutaj . Znalazlem telefon do tej francuskiej poradni i kupilem u nich ten dermotan co piszesz nim bo mam przebarwienia tez na skorze . Pomaga . Nie widac tych plam i to mi wystarczy . Ale powiedziano mi ze te siwe wlosy w moim wieku to bielactwo . Acha. mam 19 lat . Widzialem goscia co u nich sie leczy . Konczy wlasciwie swoje leczenie . Wyglada to dobrze wiec zamowilem wizyte . Niestety termin mam dopiero na koniec pazdziernika ale poczekam . I tak nikt inny mna nie chce sie zajac .

        Odpowiedz
        • Wspaniale – Romanowi odpowiada Mathilde, chwaląc klinike i dermatolożkę, a następnie mathilde dostaje odpowiedź od mathilde – bo zapomniała się wylogować! haha

          że wam nie wstyd tak ściemniać!

        • hahahaha dokladnie, ale wałek :D:D no każdy może jak orze… widać super klinika skoro tak próbuje zyskać klienta

        • ale ściema romana ... ale w romie dymano wszystkich i to jak sie da

          pewno roman myje psy matyldy w gabinecie transwestyty zoe. Chcecie chłopcy być wydymani do ostatniego włoska? no to juz wiecie gdzie dzwonic :)

    30. agata.wojcik@bank millenium

      Ja tez mam bielactwo i po wakacjach w Grecji w tym roku bardzo ale to bardzo chce sie leczyc. Ja bylam w AFPv jakis rok temu tylko wtedy nic nie ukladalo a wiec nie podjelam leczenia i tego bardzo zaluje bo ci co wtedy zaczynali sa juz zdrowi. Tak jak pisze moja poprzedniczka termin tym razem tez dostalam odlegly bo na luty. Ale teraz uzywam ten ich Dermotan i nikt nie widzi ze mam biale plamiska . To bardzo wazne dla mojego samoopoczucia. Najgorzej bylo jak wrocilam z Grecji i nie mialam jeszcze tego Dermotanu .
      Teraz sama swiadomosc ze juz mam w przyszlosci jakas wizyte u specjalisty co mnie bedzie leczyc mnie trzyma na duchu a i fakt ze nikt nie widzi u mnie choroby co na mnie patrzy to duzy spokoj. Nie wiem Matylda jak u ciebie ale ja mam sucha skore i trzyma mi sie ok. Tygodnia. Szkoda bo chcialabym by trzymal wiecznie ale to kamuflaz ( dlatego leczenie zaczne i to juz niedlugo) . Poniewaz leczenie tez od razu mnie nie pozbedzie tych plam tylko cosik potrwa. Wiec i na czas leczenia pewnia ten dermotan posluzy. PO za tym ci co sie lecza u nich mowia ze jest zdrowszy od np. samoopalacza bo nie niszczy ja on naszego zdrowego pigmentu. Choc moja siostra nie ma bielactwa(szczesciara ze az mnie wkurza) jak ja nie patrze to podbiera mi ten dermotan bo skora naprawde nawet bez zadnych plam wyglada po nim ladnie .
      Nie rozumiem w czym miales problem by znalezc ich bo ci co maja jakikolwiek problem z kolorem skory to ten adres znaja bo jest wszedzie . Ale na wszelki wypadek podam tel i adres dla tych co maja taki problem jak ty bo oni sie nie reklamuja jak inne kliniki i to dla nas dobre bo terminy przyjec bylyby nie do przyjecia, A tak rodzinna i domowa atmosfera . Ja tak wole niz gigantyczna kolejka lub lekarze zapatrzeni w siebie nie w nasze zmartwienie
      to jest tam dr. Bourion)
      226521955 ul Towarowa 22 w Warszawie

      Odpowiedz
      • odradzam tej kliniki bo to nie klinika tylko naciągacze. Jeżeli już potrzebujecie to poszukajcie w necie i znajdźcie coś z prawdziwego zdarzenia i z rzetelnymi specjalistami a nie hochsztaplerami dojącymi kasę od ludzi którzy mają problem!!!!

        Odpowiedz
      • ALE SLUCHAJCIE . mNIE NAPRAWDE PRZERAZA STAN SWIADOMOSCI NASZEGO SPOLECZENSTWA. jAK TYLKO KTOS COS DOBREGO NAPISZE TO NATYCHMIAST REAKCJA ZE OSZUST ZE ZLODZIEJ .
        pOWIEM TAK MOZE . z TAKIMI OSZUSTAMI I ZLODZIEJAMI JA W aFPV -DR BOURION WOLE BYC OKRADZIONA I OSZUKANA NIZ NIE ROBIC NIC TAK JAK MOWIA INNI LEKARZE.
        w NASZYM SPOLECZENSTWIE TO WYGODNIE JEST NIE ROBIC NIC BY MOC PONARZEKAC ZE NIC NIE ZROBIONE I TAK NA OKRAGLO .
        jA TAM TRAFILAM I BEDE ROBIC SWOJE . nIE NADAJE SIE DO TEGO FAN CLUBU BO ……JESTEM ZADOWOLONA

        Odpowiedz
    31. Stosuję trzeci miesiąc, na początku jakiś efekt może był, albo tylko złudzenie, że mniej wypada wlłosów. Teraz znów tak samo jak kiedyś, lecą na potęgę.

      Odpowiedz
    32. Ja akurat wolę szampon, bo wydaje mi się, że szybciej dociera do mojego problemu.

      Odpowiedz
    33. „szybciej dociera do problemu” – hehe ciekawe jak to oceniłeś : p Moim zdaniem tabletki jak i szampon są tak samo skuteczne. Myślę, ze nie można tutaj mówić o tym, który ma szybsze działanie. Liczy się skuteczność. Ja biorę tabletki. Włosy przestały wypadać, a to najważniejsze.

      Odpowiedz
    34. Trudno powiedzieć. Niby trochę włosów zostaje mniej na szczotce, ale nie wiem czy to od tego.

      Odpowiedz
    35. dziękuję ten artykuł dużo mi pomógł

      Odpowiedz
    36. DX2 nie używam nie polecam i przestrzegam. Nie dlatego, że nie działa, po prostu w niższej cenie można kupić lepsze środki – wystarczy poszukać.

      Odpowiedz
    37. kupiłem ,zobaczę ocenie .

      Odpowiedz
    38. lysekzpokladuidy

      Kiedyś używałem szamponu Preagaine firmy upjohn ale już go nie produkują. Drogi był. W żelu przezroczystym. Trochę pomagał. Zapisał mi go dermatolog.

      Odpowiedz
    39. Nie dajcie się oszukać szampony na wypadanie włosów dla mężczyzn to fantazja, dla kobiet i owszem są ale nie dla mężczyzn, mężczyźni łysieją przez testosteron, są 3 wyjścia:
      1. Przeszczep włosów.
      2. Branie tabletek na zahamowanie testosteronu.
      3. Golenie głowy na łyso wtedy włosy robią się gęste.

      Więcej sposobów nie znam, może i jakieś są jeszcze.

      Odpowiedz
    40. z tego co orientowałem się na forach bardziej skuteczny będzie szampon revita z nuvialab.pl, ogólnie wiele osób go stosuję i dobrze radzi sobie ze sprawą porostu włosów

      Odpowiedz
    41. O szaponie jedno zdanie a cała reszta o farbowaniu włosów. W niczym mi ten opis nie pomógł.

      Odpowiedz

    Dodaj komentarz

    Follow

    Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

    Join 2 746 other followers

