RSS

Chleb dla życia – dieta


Chleb Życia to dieta, która opiera się na założeniu, że jedzenie duże ilości chleba codziennie zmniejsza apetyt i pomaga stracić 20 kg w 8 tygodni.

Teorię diety jest to, że węglowodany złożone działania, aby zwiększyć poziom serotoniny, co z kolei powoduje zmniejszenie apetyt na słodkie pokarmy i zmniejszenie apetytu.

Serotonina jest neuroprzekaźnikiem również udział w regulacji nastroju i Raz, że wzrost, który jest spowodowany przez jeść chleb w dużych ilościach dziennie sprawi, że poczujesz się lepiej i mieć więcej energii, co z kolei zwiększy motywację do pozostania z diety.

Chleb

Podstawą diety jest chleb, do 12 kromki chleba dziennie dla kobiet i 16 dla mężczyzn.

Raz ma podkreślić, że musi to być „lekki” chleb, który zawiera 35-45 kalorii na kawałek. Cięższe pieczywo i te, które zawierają orzechy i rodzynki mogą mieć do 90 kalorii. To nie są zabronione ale nie jest zalecany do codziennego użytku – i może tak długo, jak dzienny limit kalorii chleb utrzymane.

Znaczenie stosowania chleb pełnoziarnisty podkreśla ze względu na niski indeks glikemiczny, który pomaga utrzymać poziom glukozy we krwi jest bardziej stabilny.

Dopuszczalne jest wymiana porcji chleba dla innych rodzajów węglowodanów złożonych, takich jak owies, brązowy ryż lub makaron.

Popatrz tutaj na wielką receptury chleba.

Wypełnienia Sandwich

Pokarmy, które nie mogą zawierać masło, margaryny i słodkich rozprzestrzenia, ale wiele innych spready są dopuszczalne w tym musztarda, masło orzechowe, hummus tahini, awokado i galaretka bez cukru. Tylko jeden spread jest dozwolone w czasie i musi być rozprzestrzeniania bardzo cienka.

Inne pokarmy zasugerował wypełnień warstwowych to tuńczyk, łosoś wędzony, kurczak, pierś z indyka, tofu i niskiej zawartości tłuszczu, ser.

Warzywa

Większość warzyw są dozwolone w nieograniczonych ilościach i Raz proponuje dodanie warzyw sałatki, takie jak sałata, pomidor, marchew, ogórki i kapusta do kanapek lub jako dodatkowe sałatką stronie. Istnieje również możliwość włączenia kubek na parze lub mieszać smażone warzywa lub miskę zupy jarzynowej z posiłkiem.

Warzywa są zalecane, ponieważ są one bogate w błonnik i niskim indeksie glikemicznym, które pomogą Ci czuć się pełna po posiłku.

Owoc

Owoców jest zalecana tylko z umiarem, ponieważ Raz twierdzi, że jego zawartość cukru może podnieść poziom glukozy we krwi. Raz nawet, że owoc nie jest niezbędną częścią zdrowej diety.

Jednak wiele owoców mają niższy IG niż chleb i zawierają głównie fruktozę, która nie ma istotnego wpływu na regulacji stężenia glukozy we krwi. Na przykład jabłka i gruszki mają GI z 38 zważywszy, że wiele chleby z pszenicy GI do 70.

Raz ma jednak dokonać korzystnego sugestia, aby uniknąć soki owocowe, które nie mają potencjał do zakłócania cukru we krwi ze względu na ich wysoki indeks glikemiczny i zawartości cukru.

Żywność białka

Mięsa, kurczaka lub ryby jest dozwolone w 3 posiłki w tygodniu wybiera się z niskiej zawartości tłuszczu kawałki i unikanie wędlin.

04/03 jaj tygodniowo są dozwolone.

Zalety

Dobre dla tych, którzy nie powiodło się diet o niskiej zawartości węglowodanów w przeszłości lub tych, którzy nie chcą zrezygnować z jedzenia chleba i innych pokarmów bogatych w węglowodany.
Przygotowywanie posiłków jest łatwe.
Nie liczenie kalorii.
Zalecane produkty są tanie.
Wady

Wiele osób nie radzą sobie dobrze w bogatej w węglowodany i może rzeczywiście powodować zwiększenie łaknienia u niektórych osób.
Jest bardzo zróżnicowany indeks glikemiczny z całego ziarna chleba z wielu faktycznie spada na wysoki zakres. Rodzaj chleba może mieć duży wpływ na efekt diety na insulinę i równowagi serotoniny.
Ta dieta nie może dostarczyć odpowiednie białka dla wielu ludzi.
Wnioski

Nie ma podstaw naukowych za pomysł, że zwiększenie węglowodanów w diecie może zmniejszyć apetyt poprzez zwiększenie poziomu serotoniny jednak ten związek nie jest tak uproszczone jak autor sugeruje.

Chociaż niektórzy ludzie mogą uznać, że zwiększenie złożonych węglowodanów w diecie zmniejsza łaknienie, doświadczenie pokazuje, że wiele osób nie zareaguje pozytywnie na tego typu diety, a może faktycznie wytwarzają odwrotny skutek.

Reklamy

About tabletki

Tabletki to strona na temat leków i preparatów zdrowotnych oraz na temat terapii i zdrowia. Zapraszam do czytania!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: