RSS

Radzenie sobie ze stresem

Posted on

Wszyscy mamy jakiś stres i wiemy jak wiele wyzwań stawia przed nami życie. Czasami nawet dla tych, których inni nazywają silnymi, stres może zdobyć przewagę nad powodując utratę snu, koncentracji, humoru, apetytu i libido. Nauka i badania potwierdzają to, jak dobrze (lub nie) jesteśmy zdolni do radzenia sobie ze stresem.

Co robisz?

Kiedy podkreślił, mężczyźni piją piwo dwanaście litrów, jeść curry w jedną rano, uchwyt, połknąć zawartość przeprowadzić, a następnie znaleźć piętro przejść na, budząc się z łyk niedopałki cig, dywan i sierść kota. Może to być przydatne w perspektywie krótkoterminowej, choć nie jest najbardziej zdrowy trasy. może stanowić również anegdot do innych mężczyzn, którzy najprawdopodobniej w tej samej pozycji i w rzeczywistości może być formą prymitywnej męskiej więzi. Każdy, kto wątpi wystarczy zwrócić się doskonałą tygodniowo dokumentalny raz, pod warunkiem jako służby publicznej przez BBC – Men Behaving źle.

Rób, co chcesz TO DO

Innym rozwiązaniem jest gra w piłkę (zamiast oglądania w sobotę wieczorem z sześciopak piwa i zabrać curry – patrz wyżej dla aktywnych wersji tej formy rekreacji), pływanie, seks, taniec, jazda na rowerze, wchodzenie po schodach z ciężkimi zakupy , wyświetlane, ponieważ są późno na wykłady i niemal każdej innej formy aktywności fizycznej. Porady, jak w większości tego typu opinii jest proste – po prostu się na nim znaleźć lubisz sport i uczestniczyć – poczujesz się lepiej i dla tych, którzy mają szansę, seks będzie trwał dłużej i będzie bardziej przyjemna.

W przeciwieństwie do lekarza, załamanie przed telewizor może być świetny sposób na stres – tak długo, jak go znaleźć relaks. Pobierz wideo (jeśli nie masz odtwarzacza znaleźć przyjaciela z jednym) i śmiać się czy płakać i mówić o tym później. Rozmieszczanie razy zrobić, co chcesz zrobić. Czy to, co trzeba zrobić – najpierw pisać eseje, płacić rachunki, wyjaśnić emocjonalne kryzysy kota, to po prostu odpocząć. Można to zrobić joga, tai chi i medytacja, jeśli masz umysł na to, ale nie jest to obowiązkowe – najważniejsze jest to, co sprawia, że czujesz się zrelaksowany i aby inni ludzie wiedzą, że właśnie dlatego to robią.

To, czego potrzebujesz

Znajdź trochę czasu dla siebie. Nie skradziony czas, kiedy się martwić o to, co powinien robić, ale czasu przeznaczonego na ważne kwestie stronie zachowania zdrowia i przeżycie. Rób, co chcesz zrobić z tym czas na odpoczynek. Jeśli chcesz, aby zwiększyć korzyści z wolnego czasu spróbuj kilku prostych ćwiczeń, lub podjąć pracę na sport. Przekonasz się, że po dołączeniu do jakiegoś klubu można uchylenie czas łatwiej, zwłaszcza, jeśli wybrany zajęcie obejmuje innych ludzi. Istnieje kilka bardzo prostych pomysłów na temat ćwiczenia na stronie poświęciliśmy na jego korzyści. Wypróbuj tę stronę i sprawdzić, czy jest tam coś co uderza akord z tobą.

RELAKS porównaniu PRACY

Relaks jest rzeczą indywidualną, ważne jest, aby dowiedzieć się, co Ci odpowiada. Jeśli stres pochodzi głównie z pracy to są to rzeczy, być może trzeba przypomnieć sobie, zanim będzie można rozpocząć na relaks. Istnieją trzy główne sposoby, w jakie można zmniejszyć obciążenia. Zmiana, co zrobić, zmienić sposób to zrobić, zmienić sposób myślenia o nim. Wybór jest zazwyczaj ograniczone jedynie przez wyobraźnię, ile (i autonomii) masz. Aby zmienić to, co robisz, musisz najpierw wiedzieć, co to jest to, że zjada swój dzień pracy. Mimo że jest to wiążą się zrobić, trzeba będzie szczegółowy rejestr wszystko, co robisz w typowy dzień. Dni zbierzesz, tym lepiej. Teraz zbada listy z następujących kwestiach: –

Twoim obowiązkiem w pracy jest dalsze swoje postępy firm w jego kierunku bramki. Mogłoby to oznaczać, maksymalnej sprzedaży lub układania więcej pól, ale trzeba jasno zrozumieć, co to jest i dlaczego. Teraz priorytetem na liście co trzeba zrobić teraz, co można zrobić później, co może być zrobione przez kogoś innego, a co nie muszą być wykonywane w ogóle. Może to być zaskakujące, aby znaleźć jak wiele jest, że nie jest konieczne. Wytnij społecznej pogawędki podczas gdy pracujesz, ale należy mieć na to czas w odpowiedniej przerwy. Należy traktować posiłek i herbata przerw wysoki priorytet, to nie będzie dążyć do maksymalnego efektu, jeśli są zmęczone.

I to jest ważne – nauczyć się mówić „nie” dla ludzi, nawet swojego szefa. Dla każdej dodatkowej pracy można wziąć na próby wskazują, że coś trzeba będzie zreorganizowany lub przekazane gdzie indziej. Deal z obecnie problemy związane z pracą bez pracy, nie tylko dlatego, że jest tam gdzie ich miejsce, ale będzie znacznie lepiej z jasną głową. Booze oferuje kuli w czasie kryzysu, ale jest tylko sposobem ukrycia przed problemami, podczas gdy rosną, więc chyba najlepiej unikać. Traktujcie swoje obawy, co są, zdrowia, finansów, pracy, relacji, wszystkie korzystają z frontalnego ataku, nawet jeśli zajmuje sporo walk kilka przed wojna się skończyła.

Podziękowanie.

Jestem wdzięczny panu Dennis Jones, autor powyższego artykułu, że pozwoliłaś mi podzielić się z wami.

PERSONAL relaks dla PARY

Istnieje tak wiele sposobów na relaks, jak są ludzie, aby to zrobić. Poznaj siebie. Tylko wtedy, gdy wiesz, co chcesz, możesz mieć nadzieję na znalezienie go. CO rewelacja! Prace nad tym jak para, istnieje tak wiele możliwości. Masaż po wspólna kąpiel jest dostępny za darmo do prawie każdej pary. Nie trzeba żadnego specjalnego sprzętu lub olejów, tylko duży ręcznik lub dwa, każdy oleista substancja, których lubisz, (sklep spożywczy może być bogatym źródłem inspiracji, ale należy zachować ostrożność, jeśli się ponieść, oleje mogą mieć ogromny wpływ w sprawie prezerwatyw).

Użyj swojej wyobraźni ..

Reklamy

About tabletki

Tabletki to strona na temat leków i preparatów zdrowotnych oraz na temat terapii i zdrowia. Zapraszam do czytania!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: