RSS

Agelimit

Posted on

Agelimit to kapsułki przeciwzmarszczkowe. Spłyca i redukuje istniejące zmarszczki zapobiega powstawaniu zmarszczek.

Skład:
spirulina, hydrolizat białek kolagenowych, koenzym Q10, kwas L-askorbinowy, beta-karoten, amid kwasu nikotynowego, D-pantotenian wapnia i inne. Agelimit to pierwszy preparat oferujący kompleksowe połączenie spiruliny będącej źródłem kwasu hialuronowego z koenzymem Q10 oraz dużą dawką hydrolizatu białek kolagenowych, składników niezbędnych do zachowania zdrowej i młodej skóry. Zawartość witamin potęguje działanie preparatu.

Składnik Zawartość w 1 kapsułce % zalecanego dziennego spożycia
Spirulina 100 mg
Hydrolizat białek kolagenowych 100 mg
Koenzym Q10 30 mg
Beta-karoten 4,8 mg
Tiamina (witamina B1) 0,4 mg 28%
Ryboflawina (witamina B2) 0,5 mg 31%
Witamina B6 0,5 mg 25%
Witamina B12 0,3 mcg 30%
Witamina C 15 mg 25%
Witamiana E 2,5 mg 25%
Niacyna (witamina PP) 4,4 mg 24%
Biotyna 38,1 mcg 25%
Pantotenian wapna 2,5 mg 42%
Folacyna (kwas foliowy) 100 mcg 100%

Dawkowanie:
Dorośli 1 kapsułka dziennie.

Przeciwwskazania:

Uczulenie na którykolwiek ze składników produktu. W okresie ciąży i karmienia piersią przed zastosowaniem należy skonsultować się z lekarzem.

About tabletki

Tabletki to strona na temat leków i preparatów zdrowotnych oraz na temat terapii i zdrowia. Zapraszam do czytania!

6 responses »

  1. Pomaga zadbać o wygląd. Polecam, sam kupuję mojej żonie.

    Odpowiedz
  2. Jeszcze nie próbowałam tego, ale powiem wam, że moja koleżanka nakryła swojego męża jak sobie to aplikował w łazience po kryjomu. Trzymał całe opakowanie w pudełku po golarce 😉

    Odpowiedz
  3. Moja żona to używa, ale trudno mi ocenić na ile jest to skuteczny środek

    Odpowiedz
  4. preóbowałam i mi te pastylki bardzo pomogły, mogę je polecic

    Odpowiedz
  5. Bardzo przyjemne tabletki, moim zdaniem pomagają

    Odpowiedz
  6. Naprawdę poprawia urodę. Mogę się teraz umawiać z chłopami młodszymi od mnie.

    Odpowiedz

Skomentuj

