RSS Feed

Już się z tobą żegnam mój apetycie, czyli Goodbye Appetite

Posted on

Formuła preparatu Goodbye Appetite została dobrana tak, aby efektem końcowym było maksymalne zmniejszenie łaknienia i redukcja jego nasilenia. W konsekwencji prowadzić ma to do utraty masy ciała i wydłużenia czasu uczucia sytości.
Głód, łaknienie – fizj. odczucie stanu organizmów wyższych związanego z niedoborem pożywienia, składników pokarmowych (takich jak np. białka, tłuszcze, cukry, witaminy czy sole mineralne). Jest także popędem przyczyniającym się do zachowań skierowanych na pobieranie pokarmu i jego zdobywanie. Goodbye Appetite skutecznie wspomaga odchudzanie metodą NŻ .

Skład Goodbye Appetite
babka płesznik 2100mg, glukomanna 300mg, fasolamina 300mg.

Składnikami Goodbye Appetite są naturalne ekstrakty z: nasion Fasoli (fasolamina) 300 mg ,
sproszkowane łupiny Babki Płesznik 2100 ng, Glukomannan 300 mg.
Goodbye Appetite to bogate źródło rozpuszczalnego i nierozpuszczalnego błonnika.

(Błonnik w Goodbye Appetite działa korzystnie na śluzówkę przewodu pokarmowego.)

Oto jak kształtuje się działanie poszczególnych składników preparatu Goodbye Appetite:

Sproszkowane łupiny Babki Płesznik w Goodbye Appetite:
korzystnie działa na śluzówkę przewodu pokarmowego
stanowi źródło rozpuszczalnego i nierozpuszczalnego błonnika
pęczniejąc w przewodzie pokarmowym zwiększa uczucie sytości
działa osłaniająco i powlekająco

Glukomann
W obecności wody Glukomannan do 200 razy może powiększyć swoją objętość wydłużając czas uczucia sytości.
Glukomanna reguluje przyswajanie substancji odżywczych z pokarmu ale nie wywołuje wzdęć i dyskomfortu trawiennego.

Ekstrakt z nasion Fasoli (Fasolamina) w Goodbye Appetite:
Wyciąg z fasoli wspomaga utratę zbędnych kilogramów, zapobiegając jednocześnie przybieraniu na wadze. Fasolamina wspomaga procesy regulacji poziomu glukozy które są częstą przyczyną powstawania uczucia głodu.

Wskazania
Suplement diety. Uzupełnienie codziennej diety w składniki wspomagające odchudzanie. Preparat polecany dla osób z nadwagą, mających problem z utrzymaniem prawidłowej wagi ciała i tendencją do tycia.

Działanie
Babka płesznik; korzystnie oddziałuje na śluzówkę przewodu pokarmowego, stanowi źródło rozpuszczalnego i nierozpuszczalnego błonnika, pęczniejąc w przewodzie pokarmowym zwiększa uczucie sytości, działa osłaniająco i powlekająco Glukomann W obecności wody glukomannan nawet 200 – krotnie powiększając swoją objętość dzięki czemu utrzymuje się w żołądku dostatecznie długo, aby wywołać uczucie sytości. Odgrywa role w regulacji przyswajania składników odżywczych z pokarmu. Nie wywołuje wzdęć i dyskomfortu trawiennego. Fasolamina Wyciąg z fasoli zapobiega przybieraniu na wadze oraz wspomaga zrzucanie zbędnych kilogramów. Zapobiega nagłym zmianom poziomu glukozy, które powodują powstawanie uczucia głodu po jedzeniu.

Stosowanie
Zawartość saszetki rozpuścić w szklance wody i wypić bezpośrednio po przygotowaniu.

Dawkowanie
Doustnie. 1-3 saszetki dziennie, przed głównymi posiłkami. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Nie należy przekraczać zalecanej do spożycia porcji w ciągu dnia. Przed zastosowaniem suplementu diety należy sprawdzić datę ważności podaną na opakowaniu (etykiecie). Nie należy go stosować po terminie ważności. Przechowuj preparat w miejscu niedostępnym i niewidocznym dla dzieci, zgodnie z wymogami producenta.

Producent
VITADIRECT

Stosowanie
1 do 3 saszetek dziennie przed głównymi posiłkami. Zawartość saszetki rozpuścić w szklance wody i wypić bezpośrednio po przygotowaniu.
Zawartość opakowania: 14 saszetek, postać-proszek

Reklamy

About tabletki

Tabletki to strona na temat leków i preparatów zdrowotnych oraz na temat terapii i zdrowia. Zapraszam do czytania!

18 responses »

  1. tak to niestety jest z grubasami. Cały czas by się tylko objadali. Zamiast poczuć sytość, grubas odczuwa nieodparty głód. Zachowanie takich umęczonych i ciągle odchudzających się osób przebiega następująco: Rano w ramach odchudzania, zjadają małe niskokaloryczne śniadanie; w południe, choć głód już mocno dokucza, tylko chuda rybka z pomidorkiem; wieczorem, choć wyrzuty sumienia każą trzymać się z dala od lodówki, bierze pajdę chleba z zakazaną kiełbasą.

    Odpowiedz
  2. Szczerze nie polecam, zawiodłam się i w ogóle nie schudłam

    Odpowiedz
  3. Jak oszukać głód? – używaj mniejszych talerzy, dużo pij, żeby wypełnić żołądek, Jak masz ochotę coś podjeść – pogryzaj surowe warzywa (np. marchewkę, rzodkiewki, ogórki) lub arbuza, zjadaj powoli. I to wszystko.

    Odpowiedz
  4. Mój problem to że nie mogę opanować apetytu na słodycze. Nie wyobrażam sobie życia bez słodyczy. Istnieją różne teorie wyjaśniające, dlaczego słodycze tak bardzo mnie kuszą. Ale żadna mnie nie przekonuje. Według jednej z nich, po prostu kojarzą się mi z dzieciństwem, kiedy bywały nagroda po przyjąciu ze szkoły. Czasami mama dawała mi je jako zachętę do nauki. Apetyt na słodycze bywa również sygnałem, że spada poziom cukru we krwi. Inni naukowcy twierdzą natomiast, że preferencje smaku słodkiego odziedziczyliśmy po naszych przodkach, dla których smak słodki nieznanego owocu oznaczał, że zjedzenie go jest bezpieczne, gorzki zaś – że pożywienie może być trujące.

    Odpowiedz
  5. Babka płesznik jest to przecież gatunek rocznej rośliny z rodziny babkowatych. Są to jednoroczne rośliny zielne, dorastające do 0,5 m wysokości. Babka płesznik pochodzi z okolic śródziemnomorskich Europy, obecnie często uprawiana w zachodniej i południowej części kontynentu, na niżu, również w Polsce. Babka piaskowa występuje na piaszczystych glebach południowo-wschodniej części Azji (Indie, Iran, Pakistan). Ne wiem jak ma to pomóc na nadwagę?

    Odpowiedz
  6. Nie mogę polecić tego specyfiku bo jest to w zasadzie proszek który nie ma specjalnego znaczenia dla organizmu, a jeżeli po tym proszku komuś chce się mniej jeść, z powodu jego smaku, to jest to zjawisko jak najbardziej uzasadnione

    Odpowiedz
  7. Jeszcze do niedawna nie mogłam pohamować mojego aptetytu, ale to sie poprawiło. Borę od tygodnia Goodbye appetite i to moim zdaniem jest dobry środek na odchudzanie, bo faktycznie działa. Boję się tylko, że jak przestanę brać to znów wróci mój wilczy apetyt

    Odpowiedz
  8. Z moich informacji wynika, że sposobów na zachowanie szczupłej sylwetki jest wiele, dlatego każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Jedną z najczęściej stosowanych metod zrzucenia niechcianych kilogramów jest ograniczenie ilości spożywania posiłków

    Odpowiedz
  9. Wiele osob pyta mnie, czy moga schudnac bez cwiczen – tak, ale tempo utraty wagi jest bardzo ograniczone, i to nie mowiac juz o ksztalcie czesci ciala. Estetyka ukladu miesni w organizmie w trakcie odchudzania lub wychwytywanie materii moga byc wykonywane tylko przez regularne cwiczenia. Chodzi o ten sam sposob, jak gdyby auto i chcialem zeby bylo ladnie. Jednym z nich jest stale dbac o jego wyglad. Ale jesli spojrzec na silnik, wiec byc moze, ze jego odzyskanie. I tak to jest z cialem. Tutaj wszystko jest polaczony z innymi, dlaczego cwiczenia jest wazny dla zdrowego odchudzania.

    Odpowiedz
  10. Glod (laknienie), to odczucie niedoboru jedzenia w zoladku. Objawia sie charakterystycznym „burczeniem w brzuchu”, a takze zlym samopoczuciem, rozdraznieniem („czlowiek glodny-czlowiek zly”) i oslabieniem. Moga tez pojawic sie bole glowy i drzenia rak. Pojawienie sie glodu ma zwiazek ze spadkiem poziomu glukozy we krwi. Na jego skutek w mozgu zostaje uruchomiony osrodek glodu i sytosci. Jest on niezaspokojony do momentu zjedzenia posilku.

    Odpowiedz
  11. Przetłumaczyłem to co znalazłem w internecie: w celu skorzystania z utraty wagi i może zakończyć się sukcesem, musisz być przygotowany – to znaczy „z płaceniem składek.”
    Nic nie jest bardziej frustrujące niż zobaczyć, że przybiera na wadze ponownie. Być w stanie korzystać z porażką. Opłaca się być przygotowany, a sprowadza się do zwykłego, ciężkiej pracy. To nie jest zwykle czarujący. Nie zawsze ekscytujące. Nie zawsze fajnie jest. Jest to jednak zawsze konieczne

    W trakcie przygotowania, trzeba stworzyć plan gry wrócić na tor od razu bez bicia się i niszczące poczucie własnej wartości. Mój plan gry bierze to bite w czasie. Jak się jest? Może to biorąc go dnia na dzień, wracając do jutra dieta. Może to złościć i coraz bardziej zdeterminowany niż kiedykolwiek, aby odnieść sukces.

    Czy kiedykolwiek byłeś na Weight Watchers czy TOPS spotkanie i zauważyłem kilka osób, którzy tam są niewielkie i wykończenia? Co z tymi, Jenny Craig i Nutri / ad Systemu z przed i po zdjęcia? Robią utraty wagi wygląda tak łatwe, ale pamiętaj, że w rzeczywistości osoby te były diety od lat. Bez wysiłku i działania, to nie uda. Nie możesz chcesz od masy ciała. Trzeba nad tym pracować i być przygotowanym na te czasy, kiedy poślizg, dzięki czemu można wybrać się w górę, kurz się wyłączyć i przejść. Utrata masy ciała wymaga przygotowania, wysiłku i zaangażowania, aby dojść do skutku.

    Odpowiedz
  12. Moim zdaniem należy zrównoważyć działania z odpowiednią ilością odpoczynku. Niektórzy z wiodących ekspertów w dziedzinie starzenia się teraz wierzą, że regularne ćwiczenia wraz z odpowiednią ilością odpoczynku mogą rzeczywiście dodać lat życia. Wyniki licznych badań wskazują, że szybkość i siła mięśni wielu osób w podeszłym wieku może być przedłużona.
    Główny władze zgadzają się, że te nowe dane będzie zniszczyć wiele mitów na temat starzenia się i sprawność fizyczną. Podsumowując to, że wydajność i możliwości osób starszych jest już od dawna lekceważyć, diety, prawidłowego snu i ćwiczeń wraz z odpoczynku i relaksu to ważne czynniki, w zachowaniu naszego ciała.

    Śmiech jest jedną z najlepszych rzeczy dla swojego stanu psychicznego i fizycznego. Ludzie są z natury przyciąga do kogoś, kto ma poczucie humoru. Możesz rozwinąć dobre perspektywy i dobre poczucie humoru, kojarząc z okolic i się z przyjemnym szczęśliwych ludzi.

    Uznają, że stres jest zabójcą. Życie pełne stresu może naprawdę sieją spustoszenie w organizmie, powodując wiele chorób, takich jak ataki serca, udary mózgu, astma, problemy żołądkowe, zaburzenia miesiączkowania, wrzodziejące zapalenie jelita grubego, dławica piersiowa, okrężnicy rozdrażnienie, podwyższone ciśnienie krwi, wrzody, bóle głowy itp.

    Istnieją różne rodzaje stresu, takich jak zaburzenia psychiczne, emocjonalne i fizyczne. Stres wydaje się mieć największe piętno na wszystkich. Wszystkie stres nie jest zły, w rzeczywistości, życie nie byłoby ciekawe, gdyby nie spotkał się z wyzwaniami. Jednak zbyt dużo stresu, zbyt często bezodpływowe skuteczne i właściwe, nie pozwala duszy i ciała do zdrowia. Możesz recenzję ciągu tygodnia, czy można zidentyfikować rzeczy, które mogą być cię lęk lub powodują stres. Po zidentyfikowaniu czynników stresogennych może być atakowany i eliminowane.

    Czy worrier? worriers Przewlekłe nie ma poważniejszych problemów niż inne – po prostu myślisz. Wiele worriers próbować radzić sobie, starając się nie myśleć o swoich problemach, ale to właśnie sprawia, że ​​gorsze rzeczy. Lekarze mówią, że chroniczne worriers czuć mniej zależało wówczas, gdy rzeczywiście spędzić pół godziny na dobę myśleć konkretnie o ich problemach.

    Dużo ćwiczeń. Ludzie, którzy są sprawni fizycznie dobrze wyglądać i czuć się dobrze. Dobry schemat wykonywania wydłuża się życie. Poprawić swój wygląd, budować pewność siebie i pomaga opóźnić proces starzenia się.

    Pamiętaj, że musisz zrobić coś fizycznego na co dzień. Jeśli nie korzystać z połączeń po prostu oni zaostrzenie z wiekiem do tworzenia pochylił się, gięte oraz zużyte wygląd tak często kojarzą ze starością. Badania wykazały, że ludzie z doświadczeniem stawów mniej bólu, jeśli nadal utrzymywać ich połączenia elastyczne. Jako jeden z wiekiem, kości stają się kruche, dlatego to jest wspólne dla seniorów do złamań kości, a zwłaszcza ich biodra, jeżeli wchodzą.

    prawa do jedzenia, snu i uzyskanie prawidłowego uczenia się zrelaksować są bardzo cenne dla utrzymania zdrowego ciała i umysłu. I pamiętać, że zdrowe odżywianie i unikanie tych o wysokiej zawartości tłuszczów, cholesterolu, sodu i pomoże zmniejszyć ryzyko chorób serca, nadciśnienia tętniczego i problemów z nimi związanych.

    Odpowiedz
  13. osobiście to nie bardzo wierzę żeby można było oszukać głód, a jeżeli tak, to nie się to może odbić niekorzystnie na ornianiźmie i doprowadzić może do anemii

    Odpowiedz
  14. Nie ma sposobu był łatwo pozbyć się apetytu. W przypadku słodyczy to poprostu nie mozna ich kupowac, jak nie bedziesz miala w domu to nie bedziesz po nie siegac. Kup sobie seler naciowy, marchewke jak poczujesz ochote na male co nieco to wez selera czy marchewke i sobie chrup, co do cwiczen to najlepiej robic je rano, nie wiem czy corcia Twoja jeszcze spi rano, a jesli nie to polaczyc cwiczenia z zabawa z nia, wieczorem po calym dniu biegania za dzieckiem faktycznie czlowiek nie ma sily na nic , ale rano jestesmy pelne energii. Zjadaj lekkie sniadanie, obiad najlepiej surowke z mieskiem, na kolacje owoc najlepiej jablko w miedzy czasie jakis jogurcik, jak to wszystko polaczysz z silna wola to efekt murowany najgorsze sa pierwsze trzy dni potem juz organizm zaczyna sie przyzwyczajac. Wiem co mowie, bo po ciazy tez mialam apetyt i duzo ciala. A jedyny sposób który znam to tzw. bawarka czyli mleko z herbatą. Naprawdę bardzo zmniejsza apetyt, sekret polega na tym, że napój musi być ciepły, czyli najlepiej do gorącej herbaty wlać podgrzane wcześniej mleko.

    Odpowiedz
  15. Pingback: Goodbye Appetite znowu reklamowany | Apteka internetowa

  16. Kazdy posilek powinien miec swoja pore i odpowiednia obfitosc. Sniadanie powinny byc bardzo pozywne i obfite. Jest to w koncu zastrzyk energii na caly dzien. Drugie sniadanie moze byc lzejsze, np. jogurt czy owoce.

    Odpowiedz
  17. No to ja dodam kilka swoich opinii i nie bedzie to spam mimo pierwszego postu
    Kupilem wczoraj 9 saszetek. Cena lekko powalajaca ale co tam moze warto sprobowac jak sie chce brzuszek zrzucic a nie ma sie naprawde czasu na diety i cwiczenia (moze wystarczy mniej jesc).
    Najpierw troche moj profil
    Facet – 32 – Wzrost 182 – Waga 86 – brzuch (niekoniecznie piwny ale na pewno wynikajacy po czesci z siedzacego trybu).
    Wracam do specyfiku.

    Pierwsza proba przed obiadem. Rozpuszczone w zimnej wodzie smakuje lekko jak kisiel nawet nie mam odruchu wymitnego. Siadam do obiadu (nie bede ukrywal ze duuzo zawsze jem). Tym razem porcja nieco mniejsza ale to nie efekt specyfiku tylko myslenia (no bo skoro kupilem to moze mniej naloze).
    Nakladam mniej i rzeczywiscie jestem najedzony.
    Godzina 19 nie chce mi sie jesc.
    Kolacja 20 zjadam 2 male kromki (normalnie 4). Nie jestem glodny.
    Godzina 21 zle sie czuje jakies poty na mn ie wychodza (lamanie jak przed grypa).
    21.20 – lampka wina z zona – po 1 lampce chce mi sie zygac i czuje sie jakbym wypil litr wodki. Po 1 lampce wina mam banie jak cholera.
    Ide spac 22.30

    24.00 dostaje dziwnych palpitacji – poce sie jak nigdy w zyciu po szyi splywa pot.

    6 rano – Nie moge spac samopoczucie fatalne – wszystkie miesnie mnie bola.
    Jem 2 kromki na sniadanie (nie dlatego ze specyfik dziala ale dlatego ze chce mi sie zygac).

    Godzina 14.00 – pora na obiad – nie poddaje sie moze to pierwsza saszetka tak ciulato zadzialala. Probuje druga.
    Pije i zjadam noramlny obiad (pelna porcje jak zawsze). Po obiedzie znow zaczyna sie cos dziac z moim organizmem. Zaczynam sie pocic i znow wraca zle samopoczucie.

    Jesli takie ma byc dzialanie srodka to rzeczywiscie dziala. Zle sie czuje i nie chce mi sie jesc.
    Ale idac tym tropem to rownie dobrze moge skoczyc do przychodni do poczekalni lapnac jakas grype i tez mi sie nie bedzie chcialo zrec a w kieszenie zostanie kilka dyszek.

    Od jutra wywalam pozostale 7 saszetek do smietnika.
    Nie polecam…

    Odpowiedz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: