RSS

Najlepsza metoda na zrzucenie tłuszczu w okolicach ud

Posted on

Cały czas zastanawiamy się nad tym jak najlepiej wykorzystać czas do wakacji i na czas zrzucić zbędne kilogramy. Dzisiaj zajmiemy się tematyką ud i złogów tłuszczu na nich zalegających. Zgrabne, szczupłe uda, bez grama zbędnego tłuszczu są marzeniem każdej kobiety. By znalazlo ono pokrycie w rzeczywistości należy wykonywać odpowiednie ćwiczenia. Same masaże, kremy wyszczuplające, czy może rownież odmienne zabiegi kosmetyczne najprawdopodobniej okaża się nie być też wystarczające dla uzyskania pożądanych efektów. Natomiast systematyczny, bardzo dobrze skonstruowany trening jak najbardziej przybliży każdą kobietę do wyśnionego idealu, a jej nogi będą przyciągać spojrzenia.

 

Wiadmo, że nadto „tłuściutka” wewnętrzna sekcja ud może być zmorą wielu kobiet, i dlatego również mamy dziś dla was skuteczne ćwiczenia na wewnętrzną sekcja ud. Są to także 2 krótkie zestawy, ktore zajmują okolo 10 minut. Jak więc już wspomnialam we wstępie oraz będzie również wspomniane na filmach ćwiczenia te są uzupełnieniem dla innych zestawów ćwiczeń.

Do tego plaski brzuch oraz jędrne pośladki to także nie wszystko, do szaleństw w bikini potrzebne są nam wciąż jeszcze zgrabne oraz szczupłe uda, i dlatego rownież dziś mam dla was ćwiczenia na uda, na które wystarczy poświęcić 5 minut dziennie, by wiec już po tygodniu odczuć pierwsze efekty. 5 minut to także niewiele oraz z pewnością każda z was aż tyle czasu da rade znaleźć oraz ćwiczyć wspólnie z nami. Pomyśl jak Twoje ludzkie ciało może bez tego ruchu wyglądać za pewien czas, a przecież każda z nas chce się podobać. Wykaż się chęcia oraz poświeć omawianym partiom ciała codziennie chociaż parę minut. Pamiętaj, że robisz to także dla siebie zatem ważna może być systematyczność. Ćwiczenia na tylne mięśnie ud powinny być też realizowane systematycznie poprzez cały rok, a w szczególności w okresie wiosenno-letnim. Uda oraz pośladki to także problematyczne dla kobiet partie ciala. Ich atrakcyjności nie sprzyja siedzący sposób życia, bystro zatem tracą jędrność oraz zbyt trudno je wyszczuplić oraz wyrzeźbić. Tymczasem każda z nas lubi pokazać się w mini czy może szortach. Oto zatem przykładowe ćwiczenia na tylne mięśnie ud – wykonuj je 4-6 razy w tygodniu. Zacznij rownież przestrzegać zdrowej, niskotłuszczowej oraz niskowęglowodanowej diety, a wkrótce zauważysz poprawę. Na początek ułóż sobie schemat ćwiczeń, które będziesz wykonywała z przyjemności, a nie z przymusu. Doskonale formy aktywności ujędrniające mięśnie to także np. taniec, pływanie, jazda na rowerze, lyżwiarstwo, aerobik, a z ćwiczeń np. wymachy nóg: w przód oraz w tył i w boki, ćwiczenia ze skakanką, przysiady, rowerek, świeca. Wewnetrzna strona ud, to także trudna do wymodelowania partia ciała. By wyszczuplić tą sekcja uda, trzeba wykonywać systematyczne ćwiczenia. Najważniejsze, może być to także , że na efekty owych ćwiczeń nie trzeba będziesz musiała bardzo długo czekać. Mięśnie czworoglowe uda decyduja o tym, jak wysoko skaczesz, jak bystro biegasz oraz czy może bardzo dobrze wyglądasz w szortach albo bokserkach. Przy tak istotnych zadaniach, nie posiada wątpliwości, że to także ważna grupa mieśniowa oraz wymaga odpowiedniego traktowania. Możesz naturalnie starać się je wyizolować na maszynie, ale także wtenczas będą one wspomagane poprzez pozostałe grupy mięśniowe dolnej części składowej ciała: mięśnie tylnych części składowej ud, pośladków oraz lydek. Systematyczna pielęgnacja kosmetykami poprawi wyglad skóry, stanie się ona bardziej elastyczna oraz jędrna, ale nie tak łatwo można liczyć na wyszczuplenie ud. Z nich bowiem najtrudniej pozbyć się tluszczu. Pomoże na pewno codzienna gimnastyka oraz zajecia sportowe, które wymagają intensywnej pracy nog, np. bieganie. Wszystkie chcemy wyglądać pięknie oraz atrakcyjnie, tymczasem bardzo dobrze wiemy, jak zbyt trudno w natłoku codziennych spraw zadbać o siebie. I dlatego wychodzac naprzeciw stale rosnacemu zapotrzebowaniu przygotowaliśmy proste zestawy ćwiczeń na poprawę sylwetki i doradzimy jak skutecznie schudnąć bez efektu jo jo. Możesz je wykonywać samodzielnie w domowym zaciszu, bez potrzeby zakupu dodatkowego specjalistycznego sprzętu do fitness. Sama możesz przekonać się, jak ładne oraz zdrowe powinny być też Twoje nogi. Zadbaj o siebie, bądź piękna! Odsloń nogi oraz ciesz się słońcem.

Trochę na temat cellulitu. Cellulit (skórka pomarańczowa) – właściwa medyczna nazwa to także lipodystrofia – nieprawidłowe rozmieszczenie tkanki tłuszczowej, występujące wspólnie z obrzękowo-włóknistymi zmianami tkanki podskórnej. Pojawia sie po okresie dojrzewania. Efektem może być nierówna oraz pofałdowana powierzchnia skóry ud, bioder, kolan, pośladków, ramion oraz sutków. Na skórze owych partii ciała powinny być też widoczne guzki oraz zgrubienia, czasami powinny one powodować ból.

Ale być może kiedyś przemkneło Ci poprzez głowę, że pomimo to wszystko coś tam robisz nie tak. Dostarczasz mu nieświadomie jakiejś super tajnej broni, a pomarańczowa skórka z tego korzysta. Pomimo że wygrywasz pojedyncze bitwy – szala zwycięstwa w wojnie przechyla się na jego stronę. Oraz skoro tak myślisz – to także jesteś bliżej prawdy niż Ci się zdaje. Bo fakty wygladaja tak – że praktycznie dzień w dzień sama karmisz swój cellulit. Dostarczasz mu substancji niezbednych do przeżycia. A wręcz dostarczasz mu produktów, dzięki którym systematycznie rośnie w siłę – co widać gołym okiem na Twoich udach oraz pupie. Zgodnie z badaniami, ponad 80 % kobiet po 25 roku życia ciepli z powodu nierówności, zgrubień i gabczastych bruzd na powierzchni ciała, w szczególności w okolicach ud oraz pośladków. Cellulit może być powszechnie występującym schorzeniem, które spędza sen z powiek milionom przedstawicielek plci pięknej na całym świecie. Bez wątpienia może być on wrogiem, którego nie może być łatwo się pozbyć. Wiedza o tym zarówno nastolatki, jak oraz dojrzałe kobiety – skorka pomarańczowa to także naprawdę trudny przeciwnik, ktory może powodować brak akceptacji własnego ciala oraz wstyd przed jego eksponowaniem np. w spódnicy mini, krótkich szortach, nie mówiąc wiec już o kostiumie kąpielowym. Czas zakończyć ów toksyczny zwiazek oraz przestać karmić wroga. A aby przestać jego dokarmiać trzeba wiedzieć jakie jedzenie uwielbia cellulit. Okres po pierwszej miesiączce, to także czas, gdy warto zadbać o skórę, by nie dopuścić do powstania pomarańczowej skórki. Powiedzenie „łatwiej zapobiegać niż leczyć’ może być w tym wypadku wyjątkowo na miejscu, bo nie opracowano do tej pory w 100 proc. skutecznej kuracji antycellulitowej. Eksperci zalecaja uprawianie sportów, nawilżanie skory oraz zbilansowaną dietę – zredukuj ilość soli oraz węglowodanów. Alkohol, papierosy oraz odmienne używki również niekorzystnie wpłyną na nasz wygląd. Skutecznym oraz stosunkowo niedrogim sposobem na cellulit może być masaż z użyciem chińskich baniek. Na naoliwioną skórę kładzie się bańki oraz przyciska do skóry. Podczas przesuwania ich w górę (od kolan do bioder), stymulujemy cyrkulację krwi oraz limfy. Poczatkowo lepiej nie przesadzać z intensywnością masażu, bo jesteśmy w stanie nabawić się siniaków. Czworogłowe są silniejsze niż dwugłowe, zatem to także od nich musisz zacząć trening. Skoro zrobisz odwrotnie, wymeczony tył uda nie będzie miewal siły w ćwiczeniach mięśnia czworoglowego oraz zrobisz mniej powtórzeń – efekty będa zatem gorsze.

Właściwa kolejność treningu dolnej cześci skladowej ciała powinna zatem wyglądać następująco: czworogłowe, dwugłowe oraz łydki. Można je ćwiczyć naturalnie też jako samodzielne, nie mniej jednak wtenczas są mniejsze efekty. Najlepiej te ćwiczenia na wewnętrzną sekcja ud łączyć z innymi ćwiczeniami na uda albo również ćwiczeniami na nogi. Wymienione w tym miejscu zestawy ćwiczeń wykonujemy na zakończenie czyli np. po zabojczym treningu na nogi, uda oraz pośladki. Jesteśmy w stanie wykonywać ogólne ćwiczenia odchudzające, ale jesteśmy w stanie też ćwiczyć poszczególne cześci skladowej ciała oraz dziś mam ćwiczenia dla owych kobiet, które chcą nieco odchudzić swoje uda. Plaski brzuch, jędrne pośladki oraz zgrabne uda – tego najczęściej chcą kobiety oraz to także powinny mieć poświęcając zaledwie parę minut dziennie na wykonywanie prostych ćwiczeń wyszczuplających. Na ćwiczenia na uda, które dziś mam dla was wystarczy poświęcić zaledwie 5 minut dziennie, by po tygodniu odczuć pierwsze efekty. Naturalnie im wiecej czasu sie poświęci tym efekty będą bardziej widoczne. Warto też ćwiczenia na uda połączyć z ćwiczeniami na pośladki. Można wybrać 5 minutowy trening ud, a również 8 minutowy trening pośladków oraz tak wciąg 13 minut można wyćwiczyć sobie dwie partie ciała. Zestaw ćwiczeń na uda, ktory mam dziś dla was może być niezwykle prosty oraz dokładnie przedstawiony na filmie poniżej, i dlatego nie będę pojedynczo opisywać każdego ćwiczenia, ponieważ na filmie może być to także naprawdę znakomicie pokazane. Powiem jedynie tyle, że na ćwiczenia na uda w 5 minut składać się będą: 1. Rozłączanie jednoczesne nóg w leżeniu 2. Rozłączanie pojedynczo nóg w leżeniu 3. Półprzysiady 4. Wymachy nog na boki 5. Wymachy nóg w leżeniu z założeniem Nożyce – może być to także znane na całym świecie ćwiczenie, które realizowane może być więc już podczas zajęć WF-u w podstawówkach. Polega ono na tym, by w pozycji leżącej na plecach wykonywać tuż nad ziemią nożyce nogami. Ćwiczenie to także nakierowane może być na wymodelowanie wewnętrznej strony ud. Nie może być łatwo wyćwiczyć akurat tą partie ciala.

Zaleca się, by wykonywać po 15 nożyc w 1-2 seriach dziennie. Pamiętajcie, aby wykonywać te ćwiczenia codziennie, ale tak jak opisano wyżej oraz we wstepie, że raz jeden zestaw a raz drugi. Nie należy przesadzać, bo wtenczas zamiast wyszczuplić uda wciąż jeszcze bardziej im zaszkodzimy. Unoszenie nóg w pozycji bocznej – leżac na boku z wyprostowanymi nogami oraz głową umieszczoną na wyciągniętym ramieniu, należy lekko unieść biodra oraz obie nogi, opierając je na stopach. W drugim etapie wykonywania ćwiczenia trzeba podnieść nogę leżącą na zewnatrz oraz wytrzymać w takiej pozycji około 5 sekund. Trening polega na wykonaniu w ów sposób kilkunastu powtórzeń. Nastepnie należy wykonać takie samo ćwiczenie leżąc na drugim boku. Przysiady – należy je wykonywać w szerokim rozkroku, przy czym stopy skierowane powinny być też na zewnątrz pod katem 45 stopni, a dłonie oparte na biodrach. Opuszczajac biodra w kierunku podłogi oraz uginajac nogi w kolanach, wykonuje się przysiady oraz pozostaje w tej pozycji poprzez parę sekund. Wraz z wdechem należy wyprostować nogi oraz powrócić do pozycji wyjściowej. Połóż sie na brzuchu, brodę oprzyj wygodnie na dłoniach. Podnieś jedną noge kilkanaście centymetrow nad podłoge, odczekaj pare sekund, opuść. Następnie podnieś drugą noge. Wykonaj 2-3 serie po 12 razy na każdą nogę. Skoro bardzo długo nie ćwiczyłaś, zacznij od jednej serii, zwiększając sukcesywnie liczbę powtórzeń. Z pozycji siedzącej oprzyj się na łokciach, pozostawiając przedramiona na podłodze. Nogi ugięte w kolanach, stopy na podlożu. Unieś do góry miednicę w ów sposób, by tułów oraz oda pozostawały w jednej linii. Policz do trzech oraz opuść miednicę. Wykonaj 2 serie po 10-12 powtorzeń. Na każde z ćwiczeń poświęćcie minutę, a zobaczycie, że po tygodniu poczujecie pierwsze efekty. Zachęcam do wykonania tego 5 minutowego zestawu 3 razy dziennie, co pozwoli wam na przyspieszenie efektu. Wbrew pozorom wcale nie tak dużo potrzeba, byś z przyjemnością mogła spojrzeć w lustro oraz bez zażenowania założyła bikini. Wystarczy parę tygodni systematycznej gimnastyki a sylwetka stanie się szczuplejsza, pupa jędrniejsza, a uda bardziej smukłe. Zacznij od małej zmiany przyzwyczajeń a ćwiczenia realizowane codziennie nadadzą skorze sprężystości – ale trzeba przeznaczyć na trening nie mniej niż 30 minut. Poprawią również krążenie krwi co spowoduje, że tkanka tłuszczowa będzie spalana znacznie szybciej a w efekcie odchudzanie dużo skuteczniejsze oraz zajmie mniej czasu.

Reklamy

About tabletki

Tabletki to strona na temat leków i preparatów zdrowotnych oraz na temat terapii i zdrowia. Zapraszam do czytania!

11 responses »

  1. Nie ma innej możliwości jak ćwiczyć drogie dziewczyny. Ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć!

    Odpowiedz
  2. Powedzmy sobie odwarcie należ po prostu mniej żreć i cała filozofia tego całego odchudzania a ja jestem po prostu szczupła

    Odpowiedz
  3. Można łatwo schudnąć biegając. Najważniejsze to biegaj spokojnie i długo, oczywiście w miarę możliwości. Wiadomym jest, że jako początkujący biegacz, nie będziesz w stanie pokonywać imponujących odległości. Powinno okazać się, że kilka minut ciągłego biegu bez przystanku, będzie nie lada wyzwaniem. W tym wypadku skupiaj się na stopniowym przyzwyczajaniu swojego organizmu do biegania. a potem biegaj i to rób intensywnie przez całe życie!

    Odpowiedz
    • Zgadzam się! Bieganie jest jednym z lepszych sposobów na powrót do szczupłej sylwetki. Dzięki aerobowemu charakterowi wykonywanych ćwiczeń oraz dzięki temu, że podczas biegu angażujemy prawie wszystkie główne grupy mięśni, bieganie powoduje, że organizm znacznie chętniej spala nagromadzony tłuszcz. Sprint ma pozytywny wpływ na redukcje cellulitu. Na pewno, żeby schudnąć musisz być systematyczna i wytrwała. Najlepsze efekty osiągniesz jeśli pójdziesz biegać rano, zanim jeszcze zjesz śniadanie.

      Odpowiedz
  4. cześć, podobno można przy pomocy jabłek, opróżnić ciało z części wody.. dosyć szybko, bo w trzy dni, a to dobry początek na dalsze odchudzanie.. 🙂 a co do sportu przy odchudzaniu, to dla mnie byłoby to za dużo…

    Odpowiedz
  5. Najlepsza jest jazda na rowerze bo najmniej męczy i daje najwięcej frajdy. Sam mogę wam polecić.

    Odpowiedz
  6. Polecam rower! Odchudzanie na rowerze jest bardzo proste: wystarczy, że będziesz jeździć jak najczęściej i zdrowo się odżywiać. Nie musisz ograniczać węglowodanów, ale upewnij się, że wybierasz te z niskim indeksem glikemicznym. Zrezygnuj ze słodkich napojów i słodyczy. Zatroszcz się o odpowiednią ilość snu – to pozwoli ci uniknąć napadów wilczego głodu.

    Odpowiedz
  7. Najlepiej jest nie żreć byle czego a organizm sam się pozbędzie tłuszczu jak go będzie spalać.

    Odpowiedz
  8. Kilka słów na temat naszego zdrowia. Czynniki, które mają wplyw na ludzkie zdrowie są liczne oraz współdziałajace. Z wyjątkiem uwarunkowań genetycznych, powinny one wplywać na ludzkie zdrowie w sposób bezpośredni oraz pośredni. Do determinantów bezpośrednich zaliczamy np. sposob odżywiania, nałogi, podczas kiedy determinantami pośrednimi są m.in. warunki makroekonomiczne, społeczno-demograficzne. Te drugie istotnie wpływają na skalę pozytywnego bądź negatywnego oddziaływania na ludzkie zdrowie czynników bezpośrednich. Dlaczego warto wybrać plywanie, a nie inną dyscyplinę? Przede wszystkim dlatego, że ow sport powinny uprawiać także osoby o słabej kondycji, z dużą nadwagą czy może po urazach. Ryzyko przeciążenia stawow skokowych czy może kolanowych może być o dużo mniejsze niż w przypadku innych sportów. Fosfor – może być pierwiastkiem obecnym praktycznie w większości produktów spożywczych, a przede wszystkim w produktach bogatych w białko, do ktorych naturalnie należy mięso. Wszechobecność tego pierwiastka powoduje, że często dochodzi do jego nadmiernej podaży z dietą co w efekcie może prowadzić do zaburzenia gospodarki mineralnej organizmu i większego ryzyka występowania osteoporozy.

    Odpowiedz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: